مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-19اقتصادي

اختصاص 100 میلیارد اعتبار به بازآفرینی شهری در سیستان وبلوچستان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری برای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری این استان خبر داد.

- ، اظهار داشت: این استان با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های متعدد و متنوع به دلیل عدم توزیع امکانات و خدمات شهری، همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان و عدم برنامه جامع ملی برای اشتغال با ضعف شدید شاخص های شهری مواجه شده بطوری که شاید به جرأت بتوان گفت یکی از کانون های حاشیه نشین کشور با کمترین سطح دسترسی به خدمات بشمار می رود.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل با توجه به سطح معضلات و چالش ها در سیستان و بلوچستان چهار شهر زاهدان، زابل، خاش و سراوان را جهت ساماندهی و توانمندسازی و باز آفرینی شهری مصوب نمود که هم اینک این شهرها حدود سه هزار و 438 هکتار از مساحت و 266 هزار و 885 نفر از جمعیت استان را به خود اختصاص داده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه محورهای فعالیت بازآفرینی شهری بهسازی محیط، ارائه خدمات روبنایی و زیربنایی و توانمندسازی اجتماعی است، بیان کرد: این اداره کل با هدف ارتقای شاخص های آموزشی، فرهنگی، توانمند سازی و خدماتی در محلات هدف طرح باز آفرینی شهری در چهار شهرستان ذکر شده اقداماتی نظیر زیرسازی و آسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد اعتبار به بازآفرینی شهری در سیستان وبلوچستان

اختصاص 100 میلیارد اعتبار به بازآفرینی شهری در سیستان وبلوچستان