مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-19اقتصادي

صنعتی مستعد در آستانه بحرانی جدی!


سهم ایران از درآمدهای صنعت گردشگری و تولید ناخالص داخلی تا پیش از شیوع کرونا بیش از سه درصد بود که این سهم با همه گیری بلای عالم گیر کرونا در کمتر از دو سال گذشته احتمالا با کاهش جدی نیز روبرو شده و این در حالی ست که مسوولان کشور برای افزایش دو برابری این .

- ایسنا/سمنان سهم ایران از درآمدهای صنعت گردشگری و تولید ناخالص داخلی تا پیش از شیوع کرونا بیش از سه درصد بود که این سهم با همه گیری بلای عالم گیر کرونا در کمتر از دو سال گذشته احتمالا با کاهش جدی نیز روبرو شده و این در حالی ست که مسوولان کشور برای افزایش دو برابری این سهم در چند سال اخیر برنامه ریزی کرده بودند.

شوربختانه ،تحریم های ظالمانه از یک سو و شیوع کووید19 از سوی دیگر سبب شده که فعالان گردشگری در این یکی دو ساله با مشکلات بسیار زیادی روبرو شوند، مشکلاتی که همچنان گریبان این صنعت پردرآمد و فعالان آن را رها نکرده و روز به روز، پیکره نحیف این صنعت را در استان سمنان رنجورتر می کند.

فعالان گردشگری در کشور و استان در چنین شرایطی، انتظار حمایت های جدی تری از مسوولان داشته و دارند؛ انتظاراتی که به دلایل مختلف در دوران پاندومی کرونا برآورده نشده و همین ها چشم انداز پیش روی این صنعت را در استان ، تیره تر و در هاله ای از ابهام فرو برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی مستعد در آستانه بحرانی جدی!

صنعتی مستعد در آستانه بحرانی جدی!