مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-19اجتماعي

مروری بر وضعیت فعلی آموزش در جهان


19 به طور کلی جامعه آموزشی کشورها در وضعیتی اضطراری قرار گرفت و نظام های آموزشی در برابر سناریویی پیش بینی نشده و بی سابقه قرار گرفتند و برای نخستین بار همه کشور ها چه فقیر و چه غنی و چه توسعه یافته و چه درحال توسعه با مشکلی واحد روبرو شدند.

- با شیوع کووید-19 به طور کلی جامعه آموزشی کشورها در وضعیتی اضطراری قرار گرفت و نظام های آموزشی در برابر سناریویی پیش بینی نشده و بی سابقه قرار گرفتند و برای نخستین بار همه کشور ها چه فقیر و چه غنی و چه توسعه یافته و چه درحال توسعه با مشکلی واحد روبرو شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنا بر گزارش منتشر شده از سوی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش، آموزش بیش از 1.

5 میلیارد یادگیرنده در 192 کشور تحت تأثیر این بحران قرار گرفت.

به عبارتی آموزش حدود 90 درصد از کل یادگیرندگان دنیا تحت تأثیر قرار گرفت و در فروردین سال 99 بالاترین میزان اثرگذاری بحران بر آموزش جهان را شاهد بودیم.

اما رفته رفته با تلاش کشورها و از سرگیری آموزش ها به شیوه های مختلف، این آمار تغییراتی داشت.

در حال حاضر (23 شهریور 1400) وضعیت آموزش یادگیرندگان جهان در چهار گروه قابل بررسی است: مدارسی که کاملاً بازهستند و در نتیجه تحت تأثیر بحران شیوع بیماری نیستند مدارسی که در تعطیلات بین ترم ها و پایه ها هستند و بنابراین تعطیلی فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر وضعیت فعلی آموزش در جهان

مروری بر وضعیت فعلی آموزش در جهان