مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-19سياسي

بسیج 116 مسجد ماهنشان برای حل مشکلات محله


رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان از بسیج 116 مسجد ماهنشان در قالب مهرواره اوج برای حل مشکلات محله خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهنشان از بسیج 116 مسجد ماهنشان در قالب مهرواره اوج برای حل مشکلات محله خبر داد.

حجت الاسلام روح الله رحمانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهرواره اوج با محوریت مساجد در راستای توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای سنت حسنه مواسات و همدلی، در این شهرستان آغاز شده است، اظهار کرد: مهرواره اوج استمرار سنت حسنه کمک های مواسات و همدلی به نیازمندان است که در راستای اجرای این طرح ثبت نام روحانیون از 3 شهریور در شهرستان ماهنشان آغاز شده و تا 12 آبان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات است، ادامه داد: جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره برای مردم خواهد بود.

حجت الاسلام رحمانی با یادآوری اینکه در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد شهرستان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک رسانی به نیازمندان محلات اقدام می کنند، متذکر شد: در این طرح، مساجد مرکز کمک و همیاری مردم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج 116 مسجد ماهنشان برای حل مشکلات محله

بسیج 116 مسجد ماهنشان برای حل مشکلات محله