مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-19ورزشي

افتخارات کاروان پارالمپیک حصار تبلیغی ظالمانه دشمنان نظام را شکست


نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در یک رویارویی تمدنی قرار دارد و باید بدانیم که نقش نمایندگان ایران اسلامی و افتخار آفرینی آنها در همه حوزه ها کلیدی و ارزشمند است.

- شهردار تهران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در یک رویارویی تمدنی قرار دارد و باید بدانیم که نقش نمایندگان ایران اسلامی و افتخار آفرینی آنها در همه حوزه ها کلیدی و ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران پیش از ظهر امروز -یکشنبه 28 شهریور-در نشستی صمیمی با جمعی از قهرمانان پارالمپیک 2020 گفت: شما مدال آورانی هستید که دل ملت و رهبر انقلاب را شاد کردید و لبخند بر لبان مردم و رهبری نشاندید و ملتی را سربلند کردید.

باید از شما عزیزانی که نام کاروانتان را به نام شهید سلیمانی مزین کردید و با اقدامات خود فرهنگ پهلوانی را در این مسابقات زنده کردید با تمام وجود تشکر کنیم.

شهردار تهران افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در یک رویارویی تمدنی قرار دارد و باید بدانیم که نقش نمایندگان ایران اسلامی و افتخار آفرینی آنها در همه حوزه ها کلیدی و ارزشمند است.

آنچه در این رویارویی ها باعث پیروزی و سربلندی ملت ها می شود پیشرفت در زمینه های مختلف ورزش، علم و فرهنگ است و چه خوب که شما در عرصه ورزشی به این شایستگی دست یافتید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارات کاروان پارالمپیک حصار تبلیغی ظالمانه دشمنان نظام را شکست

افتخارات کاروان پارالمپیک حصار تبلیغی ظالمانه دشمنان نظام را شکست