مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-19اجتماعي

109 هزار دانش آموز نیازمند سیستان وبلوچستان چشم انتظار یاری خیّران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: هدف از برگزاری شور عاطفه ها، تهیه ملزومات آموزشی است تا این کمک ها جمع آوری و به دست 109 هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان برسد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان وبلوچستان گفت: هدف از برگزاری شور عاطفه ها، تهیه ملزومات آموزشی است تا این کمک ها جمع آوری و به دست 109 هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمهدی عبادی افزود: همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید، جشن عاطفه ها برگزار می شود که امسال به جهت اینکه با ماه صفر مقارن شده، به نام شور عاطفه ها نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه شعار شور عاطفه ها امسال با هم مشق محبت بنویسیم تعیین شده، افزود: هدف از برگزاری شور عاطفه ها، تهیه ملزومات آموزشی است تا با همت مردم، این کمک ها جمع آوری و به دست 109 هزار دانش آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: همچنین تا امروز بیش از 1050 دستگاه تبلت تهیه و تحویل فرزندان خانواده هایی شده که جمعیت دانش آموزی آنان بیش از سه نفر بوده است تا امکان دسترسی به فضای مجازی و آموزش آنلاین فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 هزار دانش آموز نیازمند سیستان وبلوچستان چشم انتظار یاری خیّران

109 هزار دانش آموز نیازمند سیستان وبلوچستان چشم انتظار یاری خیّران