مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-19سياسي

به حدی از اقتدار رسیده ایم که هیچکس جرأت نزدیکی به مرزهای ما را ندارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: فرماندهان ارتش با سه اصل ولایت مداری، شایسته سالاری و عدالت محوری انتخاب می شوند و در حال حاضر به حدی از اقتدار رسیدیم که هیچکس جرأت نزدیکی به مرزهای ما را ندارد.

- ایسنا/همدان فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا گفت: فرماندهان ارتش با سه اصل ولایت مداری، شایسته سالاری و عدالت محوری انتخاب می شوند و در حال حاضر به حدی از اقتدار رسیدیم که هیچکس جرأت نزدیکی به مرزهای ما را ندارد.

سرتیپ دوم سلیمان طاهری یکشنبه 28 شهریور در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی تیپ 316 زرهی شهید قهرمان، اظهار کرد: فرماندهان ارتش با سه اصل ولایت مداری، شایسته سالاری و عدالت محوری انتخاب می شوند و سرهنگ مهرداد صفری برمبنای همین اصول، به عنوان فرمانده جدید تیپ 316 زرهی شهید قهرمان انتخاب شده است.

طاهری تصریح کرد: نیروهای ارتش از ابتدای انقلاب که اسلحه خود را کنار گذاشتند و با شعار ارتش فدای ملت در کنار مردم ایستادند تا این لحظه به این شعار پایبند هستند.

در زلزله سرپل ذهاب، اولین صدایی که مردم از زیر آوار شنیدند، صدای بالگرد هوانیروز بود، در سیل لرستان، اولین افرادی که به منطقه رسیدند، نیروهای ارتش بودند و در بحث شیوع کرونا ارتش همراه با سایر نیروهای مسلح در راستای خدمات رسانی به مردم، شش بیمارستان تنفسی در شش شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حدی از اقتدار رسیده ایم که هیچکس جرأت نزدیکی به مرزهای ما را ندارد

به حدی از اقتدار رسیده ایم که هیچکس جرأت نزدیکی به مرزهای ما را ندارد