مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-19سياسي

عدالت آموزشی با مدارس تعطیل محقق نمی شود


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلای گفت: اگر دنبال عدالت آموزشی و تحول آموزشی هستیم نمی توان با مدارس بسته این مهم را محقق کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلای گفت: اگر دنبال عدالت آموزشی و تحول آموزشی هستیم نمی توان با مدارس بسته این مهم را محقق کنیم.

محمد وحیدی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ما شبکه شاد را یک فرصت برای آموزش و پروش می دانیم و آموزش مجازی یک فرصتی بود تا خیلی از آموزش های برتر در آن دیده شود، اضافه کرد: اما تحصیل حضوری و بازگشایی کلاس های درس مهمترین رویکردی است که باید در نظام آموزشی کشور دنبال شود، اگر دنبال عدالت آموزشی و تحول آموزشی هستیم نمی توان با مدارس بسته این مهم را محقق سازیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رویکرد تعطیلی همگانی یا بازگشایی همگانی آفت هایی به دنبال داشته است که یکی از این آفت ها، افت تحصیلی دانش آموزان کشور است، عدم دسترسی دانش آموان به شرایط آموزشی برابر یکی از علل این موضوع است، برای مثال یک دانش آموز در روستایی زندگی می کند که به اینترنت دسترسی ندارد، یا یک دانش آموزش تلفن همراه هوشمند و یا تبلت ندارد، یا اینکه شرایط رفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی با مدارس تعطیل محقق نمی شود

عدالت آموزشی با مدارس تعطیل محقق نمی شود