مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-19سياسي

برگزاری مسابقات درس هایی از قرآن به صورت مجازی/ تجلیل از 1700 دانش آموز


بیست و نهمین دوره آزمون درس هایی از قرآن امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و 1700 دانش آموز برگزیده معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس بیست و نهمین دوره آزمون درس هایی از قرآن امسال به دلیل شیوع مجازی برگزار شد و 1700 دانش آموز برگزیده معرفی شدند.

برگزاری آزمون مسابقات به صورت مجازی و از طریق سامانه آزمون آنلاین حجت الاسلام محمد موحدی نژاد مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در گفت وگو با فارس درباره آزمون درس هایی از قرآن گفت: آزمون بیست ونهمین دوره مسابقه هفتگی درس هایی از قرآن با هماهنگی و همکاری اداره کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همانند سال گذشته از طریق فضای مجازی و سامانه آزمون آنلاین مؤسسه در بین 97 هزار دانش آموز منتخب دوره متوسطه و ششم ابتدایی برگزار شد.

شرکت 2 میلیون 600 هزار دانش آموز در مسابقات امسال وی ادامه داد: در این دوره تعداد 536 هزار دانش آموز پایه ششم دوره ابتدایی معادل 42 درصد از کل دانش آموزان این پایه و تعداد 2 میلیون و 129 هزار دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه معادل 37 درصد از کل دانش آموزان این مقطع در مسابقه شرکت کردند که از آبان ماه سال 1399 با مشاهده 18 برنامه تلویزیونی هفتگی درس هایی از قرآن در مسابقه حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات درس هایی از قرآن به صورت مجازی/ تجلیل از 1700 دانش آموز

برگزاری مسابقات درس هایی از قرآن به صورت مجازی/ تجلیل از 1700 دانش آموز