مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-19سياسي

40 موکب قزوینی امسال به زائران اربعین حسینی خدمت می کنند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: امسال با توجه به محدودیت های موجود 40 موکب از استان قزوین در مراسم اربعین حاضر شده و به زوار ازبعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مهدی طاهرخانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به چگونگی شکل گیری فعالیت ستاد عتبات عالیات در کشور اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات بعد از سقوط صدام در کشور عراق با تدبیر و برنامه ریزی شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ادامه داد: ثمره شکل گیری این ستاد امروز در شهر نجف صحن مصفای حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز مرمت و بازسازی در تمامی حرم های متبرکه کشور عراق است و همه این اقدامات با همدلی و همراهی عاشقان اهل بیت و دلداگانشان در سراسر جهان اسلام است.

این مسئول توضیح داد: امروز در کربلا صحن حضرت زینب که همه محیط قتلگاه، تل زینبیه و خیمه گاه را شامل می شود در سه طبقه طی 4 سال گذشته در حال ساخت است و هم اکنون این پروژه پیشرفت 70 درصدی فیزیکی دارد.

وی با اشاره به سفر و بازدید اخیر از این فعالیت عمرانی گفت: علی رقم محدودیت های کرونایی یک پروژه، یک پروژه فعال است و ساخت و ساز در آن متوقف نشده، عملیات دیگری که استان قزوین به صورت ویژه در آن نقش دارد صحن شرقی حرم دو طفلان مسلم در استان مسیب است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 موکب قزوینی امسال به زائران اربعین حسینی خدمت می کنند

40 موکب قزوینی امسال به زائران اربعین حسینی خدمت می کنند