مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-19سياسي

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، برنامه های هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، برنامه های هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده روز یکشنبه، 28 شهریور ماه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی، اظهار کرد: اولین اقدام در راس آمادگی برای اجرای برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، برگزاری جلسه ای در استانداری با حضور استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان، نماینده جهاد سازندگی، بنیاد شهید و سایر نهادهای مرتبط بود که بر اساس پیشنهادات اراِئه شده در این جلسه، 41 عنوان برنامه مصوب و ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با مقام معظم رهبری که به نیابت از ایشان، فرماندهان نظامی و انتظامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه تدارک دیده شده برای تکریم پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، گفت: 30 شهریور بیش از 1000 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) گردهم می آیند که سخنرانی رییس جمهوری محترم به صورت تصویری از برنامه های تدارک دیده شده برای این گردهمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در آذربایجان شرقی