مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19بين الملل

بایدن طالبانی روی بیلبوردهای آمریکا


چند هفته پس از تکمیل خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و اتمام 20 سال جنگ، چندین بیلبورد در سراسر پنسیلوانیا با تصویری از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا دیده شده که او را به عنوان تروریست طالبان به همراه شعار طالبان را دوباره با عظمت کنیم نشان می دهد.

- چند هفته پس از تکمیل خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و اتمام 20 سال جنگ، چندین بیلبورد در سراسر پنسیلوانیا با تصویری از جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا دیده شده که او را به عنوان "تروریست طالبان" به همراه شعار "طالبان را دوباره با عظمت کنیم" نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش ها اسکات واگنر، سناتور سابق ایالت پنسیلوانیا این بیلبوردهای تبلیغاتی را در چندین بزرگراه با هزینه حدود 15 هزار دلار اجاره کرده است تا خشم خود را از واکنش آمریکا به تحولات افغانستان نشان دهد.

واگنر درباره خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان به یورک دیلی ریکورد گفت: شما به آن کهنه سربازانی که در جنگ افغانستان جنگیدند، چه می گویید؟ این شبیه ویتنام است، شاید هم بدتر.

یک بیلبورد در یورک کانتی پنسیلوانیا نشان می دهد که جو بایدن لباس خاصی بر تن دارد و عبارت طالبان را دوباره با عظمت کنیم! کنار آن نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن طالبانی روی بیلبوردهای آمریکا

بایدن طالبانی روی بیلبوردهای آمریکا