مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19ورزشي

تصمیم وزارت ورزش در مورد مدیرعامل پرسپولیس/ چند گزینه و یک تصمیم مهم


باشگاه پرسپولیس هر چند مانند باشگاه رقیب وضعیت آشفته مدیریتی ندارد اما اگر وزارت ورزش نتواند به موقع برای تعیین مدیرعامل اقدام کند با اوضاعی بدتر از استقلال مواجه خواهد شد.

- - گروه ورزشی: کنار رفتن جعفر سمیعی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس وضعیت مدیریت این باشگاه که چند ماه آرام را در این حوزه پشت سرگذاشته بود با اتفاقات تازه ای مواجه کرد و حالا هواداران و کادر فنی این تیم منتظرند تا تکلیف مدیرعامل جدید مشخص شود.

تدبیری که از قبل صورت گرفته بود جعفر سمیعی هر چند مدیری غیرورزشی بود اما در مدت حدود 10 ماه فعالیتش در این باشگاه فضایی آرام و به دور از حاشیه را ایجاد کرد و از معدود مدیران عامل باشگاه پرسپولیس بود که از مصاحبه و جنجال فراری بود و توانست عملکرد موفقی از خود به یادگار بگذارد.

همین خصوصیات باعث شد جدایی او از پرسپولیس هم در آرامش کامل باشد و پس از نشستی که با وزیر ورزش داشت استعفایش را اعلام کرد.

از آنجایی که مشخص بود سمیعی در پرسپولیس ماندگار نیست، هیات مدیره باشگاه تدبیر کرد تا مجید صدری که توانسته از نظر مالی کمک زیادی به باشگاه کند به عنوان سرپرست امور باشگاه را در اختیار بگیرد.

جعفر سمیعی یکی از مدیران بی حاشیه و موفق باشگاه پرسپولیس بود سرپرست سه ماه می ماند؟ اولین پرسش در مورد حضور مجید صدری به عنوان سرپرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم وزارت ورزش در مورد مدیرعامل پرسپولیس/ چند گزینه و یک تصمیم مهم

تصمیم وزارت ورزش در مورد مدیرعامل پرسپولیس/ چند گزینه و یک تصمیم مهم