مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19اجتماعي

اتمام واکسیناسیون معلم های کرمانشاه تا آخر هفته


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اتمام کار واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان استان علیه بیماری کرونا تا آخر همین هفته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اتمام کار واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان استان علیه بیماری کرونا تا آخر همین هفته خبر داد.

ماشاء الله پروین در گفت و گو با ایسنا، آخرین روند واکسیناسیون فرهنگیان استان را تشریح کرد و گفت: اکثر معلمانی که دوز اول واکسن کرونا را گرفته اند، دوز دوم را هم حداکثر تا پایان همین هفته دریافت می کنند.

پروین با بیان اینکه بیش از 92 درصد معلمان استان کرمانشاه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اضافه کرد: تاکنون بیش از 80 درصد معلم ها دوز دوم واکسن را هم دریافت کرده اند.

وی افزود: تزریق دوز دوم واکسن معلم های استان به سرعت در حال انجام است و تا پایان همین هفته به اتمام خواهد رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس در خصوص وضعیت واکسیناسیون هشت درصد باقیمانده معلم ها در استان، گفت: برخی از این افراد به واسطه شرکت در برگزاری انتخابات و یا قرار گرفتن در رده سنی بالاتر پیش از این واکسن کرونا را دریافت کرده اند و بعید است معلمی در استان باقی مانده باشد که واکسن کرونا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام واکسیناسیون معلم های کرمانشاه تا آخر هفته

اتمام واکسیناسیون معلم های کرمانشاه تا آخر هفته