مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19سياسي

سلامِ کتابخانه ها به شهر اصفهان


رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان، با اعلام از سرگیری فعالیت مراکز زیر مجموعه این اداره، از احیای کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در فرهنگسرای پایداری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان، با اعلام از سرگیری فعالیت مراکز زیر مجموعه این اداره، از احیای کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در فرهنگسرای پایداری خبر داد.

طیبه فاطمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان، از امروز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را از سر می گیرند و به صورت یک سره از ساعت هفت و نیم صبح تا هشت شب، آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: جمعه بازار کتاب اصفهان نیز در میدان امام علی (ع) آغاز به کار کرده و روزهای جمعه از ساعت 9 صبح تا 14، میزبان خریداران و مبادله کنندگان کتاب است.

رییس اداره امور کتابخانه ها و سالن های مطالعه شهرداری اصفهان، تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس، کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت به تازگی در فرهنگسرای پایداری احیا شده و مرجع خوبی برای آموزش فرهنگ مقاومت و شهادت است.

فاطمی درباره دیگر برنامه این اداره که به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می شود توضیح داد: با همکاری انتشارات خوب که در حوزه تخصصی کتاب های مقاوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامِ کتابخانه ها به شهر اصفهان

سلامِ کتابخانه ها به شهر اصفهان