مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-19اقتصادي

افزایش مراکز واکسیناسیون در شفت/ 39 هزار نفر واکسینه شدند


فرماندار شفت با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون در این شهرستان، گفت: تاکنون 39 هزار شهروند شفتی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفت با اشاره به خروج این شهرستان از وضعیت نارنجی، اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی به تسریع روند واکسیناسیون و کاهش ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: در شهرستان شفت نیز با همکاری و مشارکت همه دستگاه ها واکسیناسیون تسریع شده است.

فرماندار شفت با اشاره به واکسیناسیون بیش از 39 هزار نفر در این شهرستان، گفت: با رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه واکسیناسیون عمومی رعایت دستور العمل ها مهمترین راهکار برای مقابله و پیشگیری از اوج گیری مجدد کرونا است.

وی به بازدید از بیش از هزار و 480 واحد صنفی طی یک ماه گذشته در شهرستان شفت اشاره و اضافه کرد: در این مدت به 185 واحد صنفی اخطاریه و 33 واحد صنفی نیز پلمب شدند.

چراغی با اشاره به افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون در شهرستان شفت، گفت: هم اکنون شش مرکز در ملاسرا، چوبر، احمد سرگوراب، شالما، جیرده و لاسک اقدام به واکسیناسیون شهروندان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مراکز واکسیناسیون در شفت/ 39 هزار نفر واکسینه شدند

افزایش مراکز واکسیناسیون در شفت/ 39 هزار نفر واکسینه شدند