مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:252021-09-19اجتماعي

یونیسف خواستار بازگشایی مدارس شد


هفته آینده سازمان ملل درهای خود را به روی هیات های اعزامی از سراسر جهان باز می کند اما در بسیاری از کشورها درهای مدارس همچنان به روی کودکان و جوانان بسته است.

- صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با اشاره به این که دانش آموزان در سراسر جهان به طور تقریبی 1.

8 تریلیون ساعت آموزشی را در دوران همه گیری کرونا از دست داده اند، از دولت ها خواست زمان را از دست ندهند و هر چه زودتر مدارس را بازگشایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای این سازمان بین المللی نوشت: از زمان آغاز همه گیری کرونا و متعاقب آن قرنطینه، دانش آموزان جوان از مزایای تحصیلی و دیگر مزایای مدرسه دور مانده اند.

یونیسف به منظور جلب توجه ها به بحران کنونی آموزشی از تابلویی در مقر سازمان ملل در نیویورک رونمایی کرد که تحت عنوان نباید هیچ فرصتی را از دست داد مدل یک تخته سیاه در یک کلاس درس خالی از دانش آموز است که در مقابل ساختمان مجمع عمومی سازمان ملل نصب شده است.

ساعتی که بالای این تابلو قرار گرفته زمان را به صورت واقعی نشان می دهد و از کاهش تعداد ساعت های آموزشی یک دانش آموز حکایت دارد که از ابتدای همه گیری کرونا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در این کلاس درس خالی از دانش آموز 18 میز وجود دارد که هر یک نشانه هر یک ماهی است که همه گیری باعث اختلال آموزشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونیسف خواستار بازگشایی مدارس شد

یونیسف خواستار بازگشایی مدارس شد