مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-19اقتصادي

فعالان گردشگری یزد برای اولین بار در کشور واکسینه شدند


رییس جامعه هتلداران یزد از تکمیل واکسیناسیون فعالان گردشگری در استان خبر داد و گفت: این مهم برای اولین بار در سطح کشور اجرا و به اتمام رسیده است.

- سیدامیرناصر طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن کرونای فعالان گردشگری در این استان، اظهار کرد: فرآیند واکسیناسیون فعالان گردشگری استان یزد برای اولین بار در سطح کشور تکمیل شد.

وی واکسیناسیون دوز دوم واکسن کرونای فعالان گردشگری را تکمیل کننده فرآیند واکسیناسیون این قشر در استان یزد دانست و افزود: گردشگری یکی از صنایع وابسته به نیروی انسانی است که ارتباط قابل توجهی با انسانها داشته و تعامل در این حوزه حائز اهمیت است.

رییس جامعه هتلداران استان یزد رکود گردشگری را یکی از مهمترین مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا برای این حوزه عنوان کرد و گفت: این امر ایجاد شده در حوزه گردشگری، واکسیناسیون این صنعت را در اولویت قرار داده است.

طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: فرآیند واکسیناسیون گردشگری کشور از 23 مرداد ماه آغاز شد و در استان یزد اولین دوز واکسن خود را دریافت کردند و به دنبال آن بیش از 1600 فعال گردشگری در یزد واکسینه شدند.

انتهای پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان گردشگری یزد برای اولین بار در کشور واکسینه شدند

فعالان گردشگری یزد برای اولین بار در کشور واکسینه شدند