مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-19اجتماعي

800 کوله پشتی ویژه دانش آموزان نیازمند سمنان توزیع شد


همزمان با آغاز سال تحصیلی 800 کوله پشتی شامل لوازم تحریر در بین جامعه هدف بهزیستی توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور اظهار کرد: در فراخوانی عمومی  با شعار قطعه قطعه جمع گردد همدلی معنا شود پویش پازل همدلی جهت تهیه لوازم التحریر و کیف مدرسه به منظور توزیع در بین  دانش آموزان زیر حمایت سازمان بهزیستی کشور در قالب ساخت پازل با طرح و نقشه ایران برگزار که در این طرح بزرگ ترین پازل دنیا با مشارکت مردم ایران ساخته شده است.

وی هدف از برگزاری این پویش را جذب مشارکت های مردمی به تعداد بیش از یک هزار پازل در هر استان بیان و افزود: در این پویش هر خیر با خرید هر قطعه پازل به ارزش ریالی صد هزار ریال سهمی در تهیه کوله پشتی و لوازم التحریر برای دانش آموزان زیرحمایت داشت.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان عنوان کرد: تعداد 800 کوله پشتی که از محل برگزاری پویش پازل همدلی تهیه شده است؛ شامل لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و مناسب برای تمام گروه های سنی است که با ارزش ریالی هر کوله دو میلیون ریال به بهزیستی استان از طریق سازمان بهزیستی کشور تحویل شد.

ایزدپور با بیان این مطلب که استان سمنان در اجرای این طرح موفق به خرید تعداد پنج هزار و 415 قطعه از قطعات پازل شد که با توجه به میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 کوله پشتی ویژه دانش آموزان نیازمند سمنان توزیع شد

800 کوله پشتی ویژه دانش آموزان نیازمند سمنان توزیع شد