مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-19اقتصادي

آغاز برداشت محصولات گلخانه ای در شهرستان خاش


مدیر جهاد کشاورزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: برداشت محصولات گلخانه ای از سطح 57 هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر جهاد کشاورزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: برداشت محصولات گلخانه ای از سطح 57 هکتار از مزارع این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شیرزاد کمالی 28 شهریورماه اظهارکرد: گلخانه داران خاش زودتر از سایر شهرستان های سیستان و بلوچستان، محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه کردند.

وی ادامه داد: نیاز به تنوع کشت و تامین بازارهای داخلی و با نگاه به فرآیند صادرات که در سالهای اخیر رونق پیداکرده باعث شده علاوه بر خیار و گوجه فرنگی، کاشت بادمجان نیز در برنامه کشاورزان قرار گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی خاش گفت: امسال برای اولین بار 4 هکتار از گلخانه ها و بانظارت کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان به کشت 10ده رقم بادمجان اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با عنایت به کاشت این محصول در نیمه مردادماه، بادمجان اولین محصول گلخانه های خاش است که به بازار عرضه و همچنین بتدریج خیار و گوجه فرنگی نیز برداشت آن آغاز خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه هم اینک 54 هکتار فضای گلخانه ای در شهرستان خاش وجود دارد و بزودی به 56 هکتار افزایش خواهد یافت اظهارکرد: از مجموع کل گلخانه های سیستان و بلوچستان 25 درصد آن در شهرستان خاش وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت محصولات گلخانه ای در شهرستان خاش

آغاز برداشت محصولات گلخانه ای در شهرستان خاش