مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-19سياسي

مبنای تصمیم گیری ها مبتنی بر پژوهش باشد


نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: اگر مبنای تصمیم گیری ها مبتنی بر پژوهش نباشد، بدون شک در مرحله اجرا به مشکل خواهیم خورد.

- ایسنا/زنجان نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: اگر مبنای تصمیم گیری ها مبتنی بر پژوهش نباشد، بدون شک در مرحله اجرا به مشکل خواهیم خورد.

فتح الله حقیقی صبح امروز (28 شهریورماه) در دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری (آپفن) استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه طرح های حوزه پژوهش حتماً باید شناسنامه دار شود و به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: یکی از تاکیدات ما این است که تولی گری حوزه پژوهش باید به دانشگاه ها سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از انجام پژوهش، سنجش در خصوص طرح های پژوهشی نیز باید توسط خود دانشگاه ها انجام شود، افزود: پژوهش مقوله ای است که نباید آن را در زمره کارهای اداری تلقی کرد که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این امر به واسطه اعتماد به دانشگاه های استان هستیم، علاوه بر این ارتباط افرادی که در حوزه پژوهش فعالیت دارند باید با دستگاه های اداری برقرار شود.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه با نگاهی به طرح های اولویت دار پژوهشی استان درمی یابیم که 36 درصد این طرح ها مربوط به حوزه کشاورزی بوده و همین موضوع اهمیت پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای تصمیم گیری ها مبتنی بر پژوهش باشد

مبنای تصمیم گیری ها مبتنی بر پژوهش باشد