مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-19پزشكي

5 بیمارستان جنوب غرب، همچنان درگیر کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به آمار بالای موارد بستری، گفت: بیشترین معضل در این پیک، بالا بودن تعداد بیماران بد حال است که این امر موجب شده تعداد موارد فوتی بالا باشد.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به آمار بالای موارد بستری، گفت: بیشترین معضل در این پیک، بالا بودن تعداد بیماران بد حال است که این امر موجب شده تعداد موارد فوتی بالا باشد.

دکتر مهدی کریمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بیمارستان های جنوب غرب خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر روند موارد بستری کاهشی است و نسبت به دو سه هفته گذشته در شرایط بهتری قرار داریم.

وی افزود: با وجود اینکه از قله پیک عبور کرده ایم اما همچنان روزانه 25 تا 30 بیمار جدید در بیمارستان ها بستری می شوند بنابراین هنوز آمار موارد بستری بالا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: همچنان پنج بیمارستان جنوب غرب خوزستان درگیر کرونا هستند و در تلاش هستیم بیمارستان های پذیرای این بیماران را کاهش دهیم.

وی با اشاره به وحشی بودن سوش دلتا تصریح کرد: بیشترین معضل در این پیک، بالا بودن تعداد بیماران بد حال است که این امر موجب شده تعداد موارد فوتی بالا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 بیمارستان جنوب غرب، همچنان درگیر کرونا

5 بیمارستان جنوب غرب، همچنان درگیر کرونا