مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-19سياسي

عدم ابلاغ لغو سند 2030 در دولت «روحانی»/ وظیفه مسئولان نهی از قانون شکنی است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو سند 2030، شورای فرهنگ عمومی مصوبه ای داشت بر لغو سند 2030 که دولت گذشته آن را ابلاغ نکرد تا دوره اش تمام شد و چند شب گذشته دولت سیزدهم لغو آن را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در نشست داخلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی، اظهار داشت: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شد اما برابر آنچه که در ذهن من و شما است این است که دولت(یازدهم) حاضر نشد آن را ابلاغ کند و از ناحیه رییس مجلس وقت ابلاغ شد، یعنی راه قانونی خود (از طریق ریاست جمهوری) را طی نکرد.

وی بیان داشت: در گذشته شرایطی بود که گفتند ما به زور نمی توانیم مردم را به بهشت ببریم اما یک لغزش گاه برای اینکه مردم به سمت جهنم بروند فراهم شدکه آن هم ابلاغ سند مفتضح 2030 بود که در جای جای کشور از جمله خراسان جنوبی چراغ خاموش نسبت به اجرای آن عمل می کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لغو سند 2030، شورای فرهنگ عمومی مصوبه ای داشت بر لغو سند 2030 که دولت گذشته آن را ابلاغ نکرد تا دوره اش تمام شد و چند شب گذشته دولت سیزدهم لغو آن را ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ابلاغ لغو سند 2030 در دولت «روحانی»/ وظیفه مسئولان نهی از قانون شکنی است

عدم ابلاغ لغو سند 2030 در دولت «روحانی»/ وظیفه مسئولان نهی از قانون شکنی است