مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-19اجتماعي

8300 مدرسه جهت آغاز سال تحصیلی در سیستان وبلوچستان آماده سازی شده است


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 8300 مدرسه در این استان برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه تجهیز و آماده سازی شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 8300 مدرسه در این استان برای آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه تجهیز و آماده سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حمیدرضا رخشانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید برای همه سناریوهای پیش رو باید برنامه داشته باشیم چرا که شرایط موجود و آینده اپیدمی کرونا، وضعیتی پیچیده و شکننده است بر همین اساس آمادگی لازم در هر دو صورت حضوری یا مجازی بودن آموزش ها در استان وجود دارد.

وی افزود: زمان بازگشایی مدارس براساس تصمیم ستاد ملی کرونا مشخص و اعلام خواهد شد؛ اما در هر شرایطی مهمترین مساله برای آموزش و پرورش صیانت از سلامت دانش آموزان، همکاران و خانواده هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان واکسیناسیون فرهنگیان را پیش شرط اصلی بازگشایی مدارس عنوان کرد و افزود: تا کنون حدود 85 درصد همکاران فرهنگی در استان دُز اول واکسن کرونا و 44 درصد نیز دُز دوم را دریافت کرده اند.

وی در خصوص نحوه واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: پس از ورود واکسن مخصوص رده سنی دانش آموزان به کشور واکسیناسیون این گروه نیز طبق برنامه انجام می شود تا از نگرانی و دغدغه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8300 مدرسه جهت آغاز سال تحصیلی در سیستان وبلوچستان آماده سازی شده است

8300 مدرسه جهت آغاز سال تحصیلی در سیستان وبلوچستان آماده سازی شده است