مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-19اجتماعي

280 هزار دانش آموز قمی با 1400 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه 280 هزار دانش آموز قمی با 1400 فضای آموزشی آماده یادگیری هستند، گفت: امیدواریم با روند واکسیناسیون دانش آموزان، - آموزشها به زودی حضوری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروند یادگیری به شیوه غیر حضوری است، گفت: امیدواریم با روند مناسب واکسیناسیون دانش آموزان در استان بتوانیم به تدریج شاهد حضور آنها در محیط های آموزشی باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 15 میلیون خانواده و دانش آموز در سطح کشور درگیر مدرسه هستند، افزود: استان قم در بین استان ها در فضای مجازی و اختصاصاً برنامه شاد، دارای رتبه اول است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در سال 92 رتبه قبولی های کنکوری استان قم در کشور در رتبه 11 بود؛ اما از سال 93 تا سال جاری هرسال رتبه چهارم یا پنجم را کسب کرده ایم، ادامه داد: استان قم در 4 سال متوالی در رشته زبان انگلیسی در کنکور سراسری رتبه اول کشور را دارا است.

شیخ الاسلام با بیان اینکه استفاده از اینترنت برای شبکه شاد دانش آموزان کاملاً رایگان است، گفت: قرار شده است اینترنت برای معلمان سراسر کشور نیز به صورت رایگان شود.

وی با اشاره به اینکه درباره بازگشایی مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش منتظر نظر و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، افزود: دروس تئوری در این مدارس به صورت غیر حضوری انجام خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 هزار دانش آموز قمی با 1400 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید

280 هزار دانش آموز قمی با 1400 فضای آموزشی در سال تحصیلی جدید