مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-19اجتماعي

آغاز مجازی مدارس در کلان شهرهای فارس/رتبه بندی مطالبه معلمان است


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: مدارس کلانشهرها در مهرماه کاملاً مجازی است ولی از آبان ماه به تدریج بازگشایی مدارس انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسیب دید.

وی اضافه کرد: مدارس کارکردهای متفاوتی در کنار آموزش، تعلیم و تعلم دارد و مدارس می توانند نقش ویژه ای در کاهش معضلات دانش آموزان داشته باشند.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: در سند تحول آموزش و پرورش موضوعی به نام زبان ترجیحی آورده شده که باید در مدارس مورد استفاده قرار بگیرد اما فرآیند اجرایی این طرح دارای پیچیدگی های مختلفی است.

او در خصوص شروع فعالیت مدارس نیز متذکر شد: شورای مدرسه تصمیم گیری لازم را در خصوص حضور یا عدم حضور دانش آموزان در هر مدرسه اتخاذ می کند این در حالی است که سیاست گذاری کلی در خصوص حضوری یا عدم حضوری بودن فرایند آموزش دانش آموزان بر اساس دستورالعمل های کلی ستاد ملی کرونا است.

اسماعیلی ادامه داد: در مناطق شهری در مهر ماه کلاس ها به صورت مجازی است ولی در مناطق کم جمعیت و روستاها می توان تجدید نظر کرد و کلاس ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نسبت به برگزاری اقدام کرد.

به گفته این مقام مسئول از اواخر مهر و آبان ماه به صورت تدریجی نسبت به بازگشایی مدارس اقدام خواهیم کرد این در حالی است که 90 درصد معلمان واکسینه شده اند و دانش آموزان نیز در فاز تزریق واکسن قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجازی مدارس در کلان شهرهای فارس/رتبه بندی مطالبه معلمان است

آغاز مجازی مدارس در کلان شهرهای فارس/رتبه بندی مطالبه معلمان است