مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 06:052021-09-19اقتصادي

وضعیت بد منابع آبی استان اصفهان


سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به وضعیت بد منابع آبی اصفهان به خصوص در غرب استان، گفت: در حال حاضر سد زاینده رود حدود 240 میلیون مترمکعب آب دارد و اگر تا بعد از آذر ماه بارندگی نداشته باشیم، - ایسنا/اصفهان سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به وضعیت بد منابع آبی اصفهان به خصوص در غرب استان، گفت: در حال حاضر سد زاینده رود حدود 240 میلیون مترمکعب آب دارد و اگر تا بعد از آذر ماه بارندگی نداشته باشیم، کاهش ذخیره سد بر کیفیت آب اثر می گذارد.

مهرداد خورسندی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تامین آب شرب استان، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت منابع آبی استان مناسب نیست و مشکلات بسیاری در تامین آب شرب غرب استان داریم.

وی با اشاره به خشک شدن چشمه لنگان، گفت: در حال حاضر میزان آبدهی چشمه لنگان به 80 لیتر در ثانیه رسیده، در حالی که ظرفیت آبدهی آن طی اردیبهشت ماه، 50 هزار لیتر در ثانیه بود.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، افزود: در بویین میاندشت نیز به دلیل خشک شدن رودخانه یلان، چاه های 17 روستای آن بی آب شده که روزانه حدود 250 لیتر توسط 5 دستگاه تانکر در این روستاها آبرسانی سیار انجام می شود.

وی همچنین به وضعیت بد منابع آبی گلپایگان اشاره کرد و گفت: متاسفانه منابع آبی گلپایگان نیز خشک شده و ذخیره سد گلپایگان بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بد منابع آبی استان اصفهان

وضعیت بد منابع آبی استان اصفهان