مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-19سياسي

زاینده رود، نماد اوج بی هنری در مدیریت منابع آبی کشور


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت شفافیت در حوضه زاینده رود، گفت: زاینده رود نماد اوج بی هنری مدیریت منابع آبی در وزارت نیرو طی سالیان گذشته است که همه از بالادست تا پایین دست از زاینده رود استفاده می کنند و همه ناراضی هستند.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت شفافیت در حوضه زاینده رود، گفت: زاینده رود نماد اوج بی هنری مدیریت منابع آبی در وزارت نیرو طی سالیان گذشته است که همه از بالادست تا پایین دست از زاینده رود استفاده می کنند و همه ناراضی هستند.

مهدی طغیانی امروز (یکشنبه_28شهریورماه) در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طرح موضوع آب از سوی اعضای شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: موضوع آب اصفهان پیچیده شده و جوانب مختلفی دارد.

در یکسال گذشته تقسیم کاری انجام دادیم و گفتیم عَلم باید دست دو نماینده استان باشد و بقیه حمایت کنند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و دو عَلَم دار گرفتاری های فراوانی داشتند.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر و با استقرار دولت جدید، قرار شد روی موضوع آب فکر کنیم و به یک فهرست اقدام برسیم، گفت: قانون و مقررات و مصوبات به اندازه کافی داریم، اما برنامه عملیاتی می خواهیم که شاخصه های مختلفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاینده رود، نماد اوج بی هنری در مدیریت منابع آبی کشور

زاینده رود، نماد اوج بی هنری در مدیریت منابع آبی کشور