مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-19سياسي

ستاد اجرایی با «کاراون سلامت دام» به یاری محرومان کهگیلویه و بویراحمد رفت


ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با «کاراون سلامت دام» به یاری محرومان کهگیلویه و بویراحمد رفت.

- شایان نادری در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در یکی از آخرین اقدامات راه اندازی کاروان سلامت دام را در مناطق محروم استان داریم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اولین گام این کاروان را به منطقه محروم پهنوک در شهرستان بهمیی فرستادیم تا مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در حد توان این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه جهت خدمات رسانی به روستاییان و عشایر برخی از مناطق را به عنوان پایلوت مناطق محروم در نظر گرفتیم تا دام های سبک و سنگین و طیور و زنبور عسل آن ها را سرویس دهی کنیم، یادآور شد: تعداد 20 هزار دام روستاییان و عشایر پهنوک را در زمینه های مختلف از جمله واکسن، سمپاشی، آموزش دامپزشکی و اصول مربوط به نگهداری دام و موارد دیگر خدمات دهی کردیم.

نادری افزود: همچنین در کنار این کاروان با حضور دامپزشکان جهادی توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی را برای کلیه اهالی منطقه داشتیم و با همکاری بسیج علوم پزشکی افراد بالای 18 سال آن منطقه را در برابر کووید 19 واکسینه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد اجرایی با «کاراون سلامت دام» به یاری محرومان کهگیلویه و بویراحمد رفت

ستاد اجرایی با «کاراون سلامت دام» به یاری محرومان کهگیلویه و بویراحمد رفت