مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-19پزشكي

عبور کرمانشاه از قله پیک پنجم کرونا/ شمار کل جان باختگان از 2400 نفر گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمار کاهشی بستری ها طی چند روز اخیر نشان گذر استان از قله پیک پنجم دارد، ولی همچنان تلفات جانی زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمودرضا مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان از کاهش بیماران بستری خبر داد و اظهار داشت: آمار کاهشی بستری ها طی چند روز اخیر نشان گذر استان از قله پیک پنجم دارد، ولی فعلا همچنان تلفات جانی زیاد است.

وی ادامه داد: هم اکنون یک هزار و 397 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که علاوه بر آن 546 نفر هم با بستری موقت رمدسیویر دریافت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیماران بستری در بخش های ویژه را 221 مورد اعلام کرد و افزود: 62 بیمار با حال وخیم در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی تعداد بیماران بستری جدید طی 24 ساعت گذشته را 284 مورد و ترخیص ها را 264 مورد اعلام کرد و افزود: طی روز گذشته 141 بیمار مثبت بستری و 89 مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

مرادی با اشاره به جانباختن 18 نفر از هم استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به 2 هزار و 408 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور کرمانشاه از قله پیک پنجم کرونا/ شمار کل جان باختگان از 2400 نفر گذشت

عبور کرمانشاه از قله پیک پنجم کرونا/ شمار کل جان باختگان از 2400 نفر گذشت