مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-19سياسي

برگزاری 200 برنامه در هفته دفاع مقدس در ساوه


فرمانده سپاه ناحیه ساوه از برگزاری 200 برنامه در هفته دفاع مقدس در ساوه خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، سرهنگ حجت اله دستجانی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار ما مقتدریم با برگزاری برنامه های متنوع حول محور شعار این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ما با هجوم وحشیانه نیروهای بعثی عراق آغاز شد افزود: کشوری که تازه انقلاب کرده بود و میخواست روی پای خود بایستد به ناگاه با حمله دشمنی روبرو شد که دنبال در نطفه خفه کردن این انقلاب بودند تا شعاع و نورانیت آن را از بین ببرند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: وقتی دشمن با ترورها و کودتاهای مختلف نتوانست اهداف شوم خود را عملیاتی کند، صدام را به پیش انداخت تا با تجاوز زمینی در سی و یک شهریور سال 58 بخش هایی از خاک ایران را به اشغال درآورد.

دستجانی رشادت و دلاوری مردان و زنان این مرز و بوم و سپر کردن سینه های آنان مقابل دشمن را عامل پیروزی در جبهه حق علیه باطل دانست و گفت: جانبازان، شهدا و رزمندگان از همه چیز خود گذشتند تا خاک و آرمان انقلاب را حفظ کنند تا ما امروز بتوانیم بگوییم مقتدریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 200 برنامه در هفته دفاع مقدس در ساوه

برگزاری 200 برنامه در هفته دفاع مقدس در ساوه