مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-19بين الملل

دیدار هیاتی از حماس با مقامات حزب الله در صیدا


هیاتی از حماس در صیدا با مقامات حزب الله لبنان دیدار و درباره وضعیت اردوگاه های فلسطینی ها در لبنان و لزوم حفظ امنیت و ثبات آنها تاکید کرد.

- هیاتی از حماس در صیدا با مقامات حزب الله لبنان دیدار و درباره وضعیت اردوگاه های فلسطینی ها در لبنان و لزوم حفظ امنیت و ثبات آنها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العهد، یک هیات از جنبش حماس که از سوی ایمن شناعه، مسؤول روابط ملی و مسؤول سیاسی این جنبش در منطقه صیدا و اردوگاه های آن معرفی شده بود، از دفتر رهبری حزب الله در صیدا بازدید کرد.

شیخ زید ضاهر، مسؤول حزب الله در منطقه صیدا و اعضای کادر رهبری این حزب از آنها استقبال کردند.

جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که هیات یاد شده درگذشت شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان را به حزب الله تسلیت گفته و تاکید کرد که او موضعگیری های شرافتمندانه ای درباره مساله فلسطین داشت.

رهبری حزب الله نیز در این دیدار عملیات قهرمانانه شش اسیر فلسطینی را که توانستند ساختار امنیتی یکی از پیچیده ترین زندان ها را در هم شکسته و بر زندانبان های خود پیروز شوند، تبریک گفت.

دو طرف درباره وضعیت پناهجویان در لبنان با اشاره به لزوم حفظ امنیت و ثبات اردوگاه های فلسطینی تاکید کردند: این اردوگاه ها تنها دژهایی برای بازگشت و مقاومت هستند و حفاظت از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیاتی از حماس با مقامات حزب الله در صیدا

دیدار هیاتی از حماس با مقامات حزب الله در صیدا