مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-19اقتصادي

تسهیلات صندوق رفاه برای دانشجویان کرونایی در سال جدید اعلام شد


صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای دانشجویانی که بنا به شرایط کرونایی نتوانسته اند تحصیلات خود را به اتمام برسانند دو نیم سال تحصیلی تسهیلات خوابگاهی و تغذیه ای پیش بینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رعایت حال دانشجویانی که بنا به شرایط کرونایی نتوانسته اند تحصیلات خود را به اتمام برسانند، در صورت وجود ظرفیت می توانند به مدت دو نیم سال از خدمات خوابگاهی بهره مند شوند و نیز در طول این مدت از خدمات تغذیه یارانه ای نیز برخوردار خواهند شد.

هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان همچنین امسال با افزایش چهار وام شهریه، ودیعه مسکن، ضروری و تحصیلی برای سال تحصیلی جدید (1400-1401) تا سقف 30 درصد موافقت کرد که مبالغ این وام ها برای سال جدید به شرح زیر است: *مبلغ وام تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در هر نیمسال بود که با مصوبه جدید به 1میلیون و 900 هزار تومان تا 2 میلیون و 600 هزار تومان افزایش یافت.

*مبلغ وام ضروری به تفکیک مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت بود که بر این اساس، در مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر تا سقف 7 میلیون و 800 هزار تومان، در مقطع کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته غیر بورسیه حداکثر تا سقف 10 میلیون و 400 هزار تومان و مقاطع کارشناسی ارشد پیوسته، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات صندوق رفاه برای دانشجویان کرونایی در سال جدید اعلام شد

تسهیلات صندوق رفاه برای دانشجویان کرونایی در سال جدید اعلام شد