مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-19فرهنگي

همدان، آبان ماه میزبان سی وسومین جشنواره استانی تئاتر


دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان 26 تا 28 آبان در شهر همدان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/همدان دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر استان همدان گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان 26 تا 28 آبان در شهر همدان برگزار خواهد شد.

سید محمدجواد کبودراهنگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره 15 آبان است، اظهار کرد: اگر فضای خوب و مناسبی از لحاظ بیماری کرونا باشد کارها به صورت زنده بازبینی می شوند و نتایج بازبینی نیز 20 آبان اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفت اثر در جشنواره سی وسوم پذیرفته می شوند، تصریح کرد: یک یا دو گروه نمایش خیابانی نیز در بخش غیررقابتی و به انتخاب ستاد جشنواره راهی این دوره جشنواره خواهند شد.

کبودراهنگی در ادامه مطرح کرد: شرایط حضور در جشنواره نسبت به دوره های قبل راحت تر و کیفیت جوایز بهتر شده است، به عنوان مثال ورودی برای گروه های پذیرفته شده نسبت به سال های گذشته دو برابر و به مبلغ سه میلیون تومان شده است.

این پیشکسوت هنرهای نمایشی همدان ادامه داد: همچنین برای گروه های راه یافته به جشنواره فجر در تماشاخانه ظفر تهران اجرا خواهیم گذاشت و دو متن برگزیده نیز توسط مؤسسه مربوط به این تماشاخانه چاپ خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان، آبان ماه میزبان سی وسومین جشنواره استانی تئاتر

همدان، آبان ماه میزبان سی وسومین جشنواره استانی تئاتر