مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:152021-09-19بين الملل

حضور کم حامیان ترامپ در تجمع روز شنبه مقابل کنگره آمریکا


عوامل پلیس و رسانه ها تعدادشان بسیار بیشتر از شرکت کنندگان در تجمع روز شنبه مقابل کنگره آمریکا در حمایت از عوامل حمله ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره بود.

- عوامل پلیس و رسانه ها تعدادشان بسیار بیشتر از شرکت کنندگان در تجمع روز شنبه مقابل کنگره آمریکا در حمایت از عوامل حمله ششم ژانویه گذشته به ساختمان کنگره بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در این تجمع حدود 100 تا 200 تن شرکت کرده و پرچمهای گروه راستگرای Three Percenters را بر شانه هایشان داشتند.

این تعداد خیلی کمتر از 700 نفری بود که سازماندهندگان تجمع توقع شرکت در آن را داشتند و همچنین کمتر از تعداد چند هزار نفری بود که در ششم ژانویه کنگره را به آشوب کشیدند.

صدها افسر پلیس و امنیتی در محل ساختمان کنگره آمریکا گشت زنی کردند و یک حصار مشکی به ارتفاع 2.

44 متر که برای مدت شش ماه بعد از حمله ششم ژانویه ساختمان کنگره را احاطه کرده بود مجددا نصب شد که بازتاب دهنده نگرانی در خصوص تکرار بالقوه وقایع ششم ژانویه بود.

صد تن از سربازان گارد ملی نیز در وضعیت آماده باش قرار گرفته بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، همزمان با تلاش چندین حامی راست افراطی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا برای بازنویسی تاریخ درباره حمله مرگبار اوباش به ساختمان کنگره که توسط دوربین ها ضبط شد، چندین سخنران در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کم حامیان ترامپ در تجمع روز شنبه مقابل کنگره آمریکا

حضور کم حامیان ترامپ در تجمع روز شنبه مقابل کنگره آمریکا