مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-19اقتصادي

وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال شدنی است؟


یک کارشناس فروش مسکن مدعی شد، سابقه عملکرد در تمامی موارد مشابه نشان می دهد، پروژه هایی که متولی آن دولت بوده منجر به اتلاف بیت المال و بودجه شده است ضمن اینکه نوع و نقشه سازه در موافقت های اولیه و زمان کلنگ زنی تا هنگام تحویل دچار تغییرات و اختلاف فاحشی می شود.

- یک کارشناس فروش مسکن و مستغلات با انتقاد از رویکرد ساخت و ساز انبوه توسط دولت، پروژه های مسکن مهر را بهترین نمونه و گواه در زمینه ادعای ساخت و ساز یک میلیون مسکن در سال دانست.

سهیل آرتنگ در گفت و گو با ایسنا نمونه بارز اقدام برای تولید مسکن انبوه را پروژه مسکن مهر معرفی و با بیان مشکلات آن، تصریح کرد: نیمه کاره ماندن برخی از پروژه های مسکن مهر تا به امروز، نداشتن شرایط مطلوب و عدم کیفیت ساخت از ویژگی های بارز مسکن مهر در کشور بوده که هنوز هم مشکلات آن به طور کامل حل و فصل نشده است.

آرتنگ اضافه کرد: همه منازل مسکونی پروژه مسکن مهر بدون استثنا در هنگام واگذاری، بسیار بالاتر از رقم مورد توافق اولیه به فروش رسید که دلیل آن نیز نرخ تورم و افزایش قیمت مصالح اعلام شد و این درحالی بود که این پروژه از لحاظ کیفیت بنا و ساخت، بسیار ابتدایی و بدون کارشناسی و فاقد کیفیت ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال شدنی است؟

وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال شدنی است؟