مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:102021-09-19اقتصادي

منابع بیمه سلامت باید با رعایت اصل هزینه اثربخشی مدیریت شود


معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بر مدیریت منابع در شرایط موجود کشور و بر اساس پروتکل ها و رعایت اصل هزینه اثربخشی به منظور تداوم تامین مالی از ارائه خدمات سلامت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواجه بودیم به طوری که همه ارکان حاکمیت برای کنترل و مهار اپیدمی کرونا به صحنه آمدند تا این بیماری را در سطح کشور کنترل کنند.

این موضوع نیز هزینه های جدیدی برای سازمان بیمه ایجاد کرد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: ما به عنوان یک سازمان تأمین مالی با این واقعیت مواجه هستیم که نمی توانیم در چنین شرایطی به سمت کاهش تعهدات حرکت کنیم.

این سیاست درستی است که اتخاذ شده و باید به عنوان تأمین کننده مالی زمانی که مردم به حمایت ما نیاز دارند حضور پررنگ تری داشته باشیم و نمی توانیم از بار مسئولیت شانه خالی کنیم.

رضایی گفت: تمام هزینه ها با شرایط موجود قابل پیش بینی بود اما اجتناب ناپذیر بود و باید مدیریت کنیم با توجه به بار مالی مازاد تحمیل شده با همراهی ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت به تعادل منطقی برسد.

امیدوار هستیم استان ها با مراکز درمانی به تفاهم مشترک برسند در ستاد سازمان بیمه سلامت هم تلاش می شود منابع جدید به اعتبارات مصوب افزوده گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بیمه سلامت باید با رعایت اصل هزینه اثربخشی مدیریت شود

منابع بیمه سلامت باید با رعایت اصل هزینه اثربخشی مدیریت شود