مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-19اقتصادي

افزایش تعداد نیروی کار مشاغل خانگی با شیوع ویروس کرونا


یکی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی گفت: برند نخ ایران آمادگی همکاری با مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان را دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی یکی از پیشران های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در خراسان شمالی گفت: برند نخ ایران آمادگی همکاری با مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان را دارد.

عشرت کاوه، در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر درتولید اقلامی مانند حوله دست و صورت، سفره نان، چادر شب و پارچه دست بافت نخی برای تولید البسه فعالیت می کند، افزود: این محصولات ثبت برند شده اند و هم اکنون با نام (نخ ایران)به بازار عرضه می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 60 تا 70 نفر به صورت مشاغل خانگی برای این مجموعه فعالیت می کنند.

کاوه افزود: قابلیت همکاری با ارگان هایی چون جهاد دانشگاهی، بهزیستی و دیگر ارگان ها داریم و اگر از سمت این ارگان ها نیروی کار معرفی شود ظرفیت پذیرش آن ها را نیز داریم.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا نیروی کار مشاغل خانگی نیز افزایش یافته است، تصریح کرد: شرایط این ویروس منحوس سبب شد مردم بیشتر به کسب و کار اینترنتی روی بیاورند.

این بانوی کارآفرین در پایان با اشاره به اینکه رفع موانع و مشکلات مشاغل خانگی موجب پیشرفت و رفع نیازهای جامعه می شود، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات ما خرید نخ از استان های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد نیروی کار مشاغل خانگی با شیوع ویروس کرونا

افزایش تعداد نیروی کار مشاغل خانگی با شیوع ویروس کرونا