مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-19ورزشي

مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت بندی طرح و پیگیری شود


برای تسریع در رفع مشکلات استان در حوزه های مختلف باید آن ها را با اولویت بندی مطرح و تا رفع آن ها را به صورت جدی پیگیری کرد.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با رییس کل دادگستری و مدیران شورای قضایی استان اظهار داشت: برای رفع بهتر و سریع تر مسائل و مشکلات مردم، دستگاه ها و بخش های مختلف، باید مشکلات با اولویت بندی مطرح و پیگیری شود.

وی با بیان اینکه سازمان های قضایی و نظارتی تا کنون در ارائه خدمت هرچه بهتر به مردم همکاری قانونمند خوبی با بدنه اجرایی استان داشته اند؛،افزود: مردم با اعتقاد راسخ نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای انقلابشان ایستاده اند، لذا باید با هم افزایی و تلاش بیشتر، اجازه ندهیم تا دشمن با سیاه نمایی باعث ناامیدی آنان شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه فضاها و ساختمان های معطل مانده و مازاد دستگاه ها با ساز و کار قانونی در اختیار سایر سازمان ها و بخش ها قرارگیرد؛ ادامه داد: برخی از این ساختمان ها و سوله ها می تواند با ساز و کارهای قانونی به اماکن آموزشی، ورزشی، فرهنگی و یا کاربری مورد نظر سیستم های قضایی و نظارتی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت بندی طرح و پیگیری شود

مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت بندی طرح و پیگیری شود