مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-19اجتماعي

کرونا جای دفتر و کتاب را با گوشی و تبلت عوض کرد!


از حدود دو سال پیش که کرونا آمد، آموزش حضوری جای خود را به آموزش مجازی داد و جای کتاب و دفتر را فایل های صوتی و تصویری معلم و جای مدرسه و کلاس درس را گوشی و تبلت گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه از حدود دو سال پیش که کرونا آمد، آموزش حضوری جای خود را به آموزش مجازی داد و جای کتاب و دفتر را فایل های صوتی و تصویری معلم و جای مدرسه و کلاس درس را گوشی و تبلت گرفت.

برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری و آنلاین هر چند در دوران همه گیری کرونا به موقع استارت خورد و اجازه نداد شیوع این بیماری فرآیند تعلیم و تربیت را به طور کامل تعطیل کند و مزایایی همچون آشنایی بیشتر جامعه به ویژه دانش آموزان با فضای مجازی، کم شدن هزینه های رفت و آمد و.

را داشته، اما این نوع از آموزش، معایب و مشکلاتی را هم در پی داشته است.

معلم های مدارس که بعد از حدود دو سال آموزش مجازی به دلیل همه گیری کرونا، تجربیات زیادی از آموزش مجازی دارند و از نزدیک مزایا و معایب آموزش مجازی را حس کرده اند، بیشتر از هر کسی می دانند شروع یک سال تحصیلی دیگر به صورت غیرحضوری چگونه است.

میترا جلیلیان از معلم های باسابقه کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تجربیات دو ساله اش در مورد آموزش مجازی می گوید: یکی از معایب اصلی این نوع آموزش عدم دسترسی برخی از دانش آموزان به اینترنت و یا سرعت کم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جای دفتر و کتاب را با گوشی و تبلت عوض کرد!

کرونا جای دفتر و کتاب را با گوشی و تبلت عوض کرد!