مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:552021-09-19سياسي

در جلسه شورای شهر کرج با فرماندهان انتظامی البرز چه گذشت؟


جلسه اعضای شورای شهر کرج با فرماندهان انتظامی استان پیش از ظهر امروز در صحن شورای اسلامی کرج با موضوع افزایش تعامل مدیریت شهری و پلیس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جلسه اعضای شورای شهر کرج با  فرماندهان انتظامی استان پیش از ظهر امروز در صحن شورای اسلامی کرج با حضور سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز  وچند تن از معاونان وی با موضوع افزایش تعامل مدیریت شهری و پلیس  برگزار شد.

تعامل پلیس و کمیته بانوان، کودک و در راستای برقراری امنیت در جامعه اظهار داشت: پلیس بنا بر وظایف ذاتی خود بیشترین حضور را میان مردم دارد و می تواند به عنوان یک رابط این تعامل را به شکل منجسم با کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر برقرار کند.

وی به موضوع آسیب های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: این کارگروه درصدد است تا آسیب های اجتماعی را احصاء و در عین حال دغدغه های مردمی را نیز به مسئولان و فرماندهان انتظامی در شکل های مختلف انتقال دهد تا با تعامل شاهد اتفاقات خوب باشیم.

منعمی یادآور شد: ارائه خدمات و برنامه های آموزشی و پیشگیری بخصوص به بانوان به آن ها کمک می کند تا در زندگی تصمیم های مناسب تری اخذ و بیشتر با حقوق خود در جامعه آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه شورای شهر کرج با فرماندهان انتظامی البرز چه گذشت؟

در جلسه شورای شهر کرج با فرماندهان انتظامی البرز چه گذشت؟