مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-19سياسي

بودجه نویسی باید تخصصی تر و بودجه هم باید واقعی تر شود


سخنگوی شورای نگهبان در جلسه آموزشی دبیران کمیسیون های تخصصی مجلس با موضوع ایرادات پرتکرار لوایح بودجه بر واقعی تر نمودن بودجه و تخصصی تر شدن بودجه نویسی تاکید کرد.

- سخنگوی شورای نگهبان در جلسه آموزشی دبیران کمیسیون های تخصصی مجلس با موضوع ایرادات پرتکرار لوایح بودجه بر واقعی تر نمودن بودجه و تخصصی تر شدن بودجه نویسی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، جلسه آموزشی ویژه دبیران کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با موضوع ایرادات پرتکرار لوایح بودجه، عصر دیروز شنبه (27 شهریور 1400) به میزبانی مجلس برگزار شد.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در این نشست طی سخنانی گفت: این نشست ها به تقویت بعد کارشناسی مصوبات تقنینی می انجامد و امیدواریم با تعاملاتی که در چنین جلسات پدید می آید، فرآیند قانون گذاری تسریع گردد و برخی از رفت و برگشت های مصوبات میان مجلس و شورای نگهبان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه فرآیند قانون گذاری، نیازمند تامل و تدقیق است، افزود: وقتی نمایندگان مردم در مجلس، ضرورتی را برای قانون گذاری تشخیص دادند، باید بدنه کارشناسی مجلس با یادآوری رویه ها و اصول شکلی و ماهوی قانون گذاری و همچنین اشکالات احتمالی، به تسریع در این فرآیند کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه نویسی باید تخصصی تر و بودجه هم باید واقعی تر شود

بودجه نویسی باید تخصصی تر و بودجه هم باید واقعی تر شود