مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:502021-09-19ورزشي

اردوی نهایی بدمینتون بازان رعد قم آغاز شد


اردوی تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم برای نخستین بازی از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور از امروز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم رعد پدافند هوایی قم مدافع عنوان قهرمانی فصل 1399 رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور باید روز پنجشنبه اول مهر ماه در نخستین هفته فصل جدید این بازی ها در قم به میدان برود، به همین منظور رعدی ها از امروز اردوی اصلی منتهی به بازی اول را آغاز کردند.

آغاز این اردو با حضور سیدبهادر زکی زاده سرمربی تیم ملی بدمینتون ایران حال و هوای ویژه ای داشت و شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم دو ساعت در تالار بدمینتون فرهمندموحد قم تمرین کردند تا مهیای نخستین بازی این فصل برابر نماینده سیستان و بلوچستان شوند.

بازی های فصل جدید لیگ برتر بدمینتون با حضور هشت تیم به شکل دوره ای برگزار می شود و تیم ها در مدت 14 هفته با یکدیگر رقابت می کنند، در حالی که تیم رعد پدافند هوایی قم با تغییرات اندک گام به دوره جدید این مسابقات گذاشته و یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی فصل 1400 به شمار می رود.

از اردوی رعد پدافند هوایی قم خبر رسید که فرزین خانجانی و نیما رستم پور دو بازیکن شاخص این تیم در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور رسما از این تیم جدا شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی نهایی بدمینتون بازان رعد قم آغاز شد

اردوی نهایی بدمینتون بازان رعد قم آغاز شد