مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-19سياسي

آغاز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ معاون آموزشی جدید منصوب شد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در احکام جداگانه ای معاونان جدید آموزشی، درمان، توسعه مدیریت و نماینده ویژه واکسیناسیون را منصوب و معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی را ابقاء کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی دکتر سیدفرشاد علامه را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب و در نامه ای از خدمات ارزشمند دکتر امیرعلی سهراب پور قدردانی کرد.

در این حکم آمده است: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد آموزش عالی در حیطه علوم پزشکی وظیفه خود می داند که با قوت، رسالت خود را در زمینه های آموزش، تحقیق و فناوری و ارائه خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و به صورت روزآمد پیگیری و محقق کند.

نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، شما را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه منصوب می کنم.

انتظار می رود با تعامل سازنده با سایر معاونین و روسای دانشکده ها و بیمارستان ها، بهره مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان، علاوه بر تدبیر امور جاری، بر اساس آیین نامه ها، ضوابط و مقررات موجود، نسبت به برنامه ریزی جهت امور ذیل تا حصول نتیجه اهتمام ویژه مبذول فرمایید: - عملیاتی کردن برنامه های آموزش، توسعه و سلامت دولت متناسب با ماموریت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ معاون آموزشی جدید منصوب شد

آغاز تغییرات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران/ معاون آموزشی جدید منصوب شد