مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:452021-09-19سياسي

بازدید «رییسی» از آرامگاه «میرسیدعلی همدانی» عارف نامدار ایرانی + تصاویر


رییس جمهور ایران در بخش پایانی برنامه سفر رسمی خود به تاجیکستان، با سفر به شهر «کولاب» از آرامگاه «میرسیدعلی همدانی» عارف نامی ایرانی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران در بخش پایانی برنامه سفر رسمی خود به تاجیکستان با سفر به شهر کولاب این کشور از آرامگاه میر سیدعلی همدانی عارف نامی ایرانی بازدید کرد.

در فرودگاه شهر کولاب محمد طاهر ذاکر زاده رییس مجلس نمایندگان تاجیکستان، قربان حکیم زاده استاندار ختلان و سایر مقامات رسمی این کشور و همچنین تعداد زیادی از ساکنان این شهر از رییس جمهور ایران و هیئت همراه استقبال کردند.

در مسیر فرودگاه تا آرامگاه میرسیدعلی همدانی ، مردم کولاب با تجمع و سردادن شعارها به حمایت از دوستی تاجیکستان و ایران، از رییسی استقبال کردند.

رییس جمهور ایران با حضور در مجموعه فرهنگی میرسیدعلی همدانی از آرامگاه دیدار و سپس از موزه این مجموعه بازدید کرد و در دفتر یادبود آن امضاء گذاشت.

ضمن بازدید رییسی از این مجموعه، هنرمندان محلی با پوشش مخصوص پیروان این عارف نامی، روایتی از زندگی و سلوک وی را در قالب شعر اجرا کردند.

در بخش پایانی این برنامه رییس جمهور ایران در جمع حضار سخنرانی کرد و ضمن تقدیر و تشکر از استقبال گرم مقامات و مردم تاجیک، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید «رییسی» از آرامگاه «میرسیدعلی همدانی» عارف نامدار ایرانی + تصاویر

بازدید «رییسی» از آرامگاه «میرسیدعلی همدانی» عارف نامدار ایرانی + تصاویر