مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19اقتصادي

کتابخانه مرکزی اراک فسیل خواهد شد؟


بیش از 10 سال است که پروژه ساخت کتابخانه مرکزی در شهر اراک کلید خورده ولی همچنان در پیچ و خم احداث باقی مانده است، این در حالی است که سایر استان ها پس از استان مرکزی اقدام به ساخت این مرکز فرهنگی کرده اند و به اتمام رسیده و افتتاح شده، - ایسنا/مرکزی بیش از 10 سال است که پروژه ساخت کتابخانه مرکزی در شهر اراک کلید خورده ولی همچنان در پیچ و خم احداث باقی مانده است، این در حالی است که سایر استان ها پس از استان مرکزی اقدام به ساخت این مرکز فرهنگی کرده اند و به اتمام رسیده و افتتاح شده، اما  اراک هنوز هم با غول بزرگ بودجه ناکافی برای اتمام این پروژه دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتابخانه مرکزی اراک در زمینی به مساحت 6 هزار و 200 مترمربع با زیربنایی معادل 18 هزار متر مربع در هفت طبقه شامل 2 طبقه پارکینگ و 5 طبقه کتابخانه و فضای اداری در اراک ساخته می شود.

مخزن کتب مرجع، مخزن کتاب، چندین سالن مطالعه، کلاس های فرهنگی، آموزشی و هنری رستوران، واحدهای تجاری، فرهنگی و اداری و آمفی تئاتر، نمازخانه، بخش صحافی، کانون نابینایان، بازارچه کتاب، سایت کامپیوتری و.

از اجزای اصلی این کتابخانه خواهند بود، کتابخانه ای که در سال 84 در اراک کلنگ زنی شد و ساخت آن همچنان به پایان نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی اراک فسیل خواهد شد؟

کتابخانه مرکزی اراک فسیل خواهد شد؟