مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19ورزشي

تشریح آخرین وضعیت ورود قایق ها/ برداشتن گام نهایی برای ورود


خزانه دار فدراسیون قایقرانی ضمن تشریح آخرین وضعیت ورود قایق های رویینگ خریداری شده از چین پس از چهار سال اظهار امیدواری کرد که ثبت گمرکی آخرین گام برای ورود قایق ها به تهران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون قایقرانی ایران سال 96 اقدام به خرید تعداد 34 عدد قایق در رشته رویینگ کرد، اما هزینه آن را کامل پرداخت نکرد تا اینکه در سال 98 مبلغ باقیمانده با مساعدت کمیته ملی المپیک ایران تأمین و در نهایت این قایق ها فروردین 99 وارد ایران شد.

از همان زمان فدراسیون در تلاش بود تا از شرکت حمل ونقل کننده در تهران مجوز ترخیص قایق ها را بگیرد و در ادامه روند ترخیص را در قشم پیگیری کند.

تلاش آنها بر این بود که قبل از پایان آن سال این کار انجام شود و قایقرانان بتوانند قبل از انتخابی المپیک با قایق های جدید تمرین کنند اما بعد از گذشت چهار سال از زمان خرید و یک سال و نیم از ورود آنها این طلسم شکسته نشده است.

با پیگیری فدراسیون تمامی این بدهی ها به همراه تسویه حساب دلاری آن با شرکت مربوطه پرداخت شده و تنها مبلغی برای هزینه کانتینرهایی که این قایق ها در آنها انبار شده اند باقی مانده است.

کش دار شدن مقوله ورود این محموله ورزشی به ایران و گلایه های پی در پی فدراسیون قایقرانی به گمرک بارها در رسانه ها مطرح شد اما نامه نگاری ها و پیگیری ها و کاغذبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت ورود قایق ها/ برداشتن گام نهایی برای ورود

تشریح آخرین وضعیت ورود قایق ها/ برداشتن گام نهایی برای ورود