مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19سياسي

مدیری که اراده انجام کار فرهنگی ندارد در فارس نیاز نداریم


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت:مدیری که می داند اقدام مناسب فرهنگی چیست اما نمی خواهد این اقدام را انجام دهد و اراده انجامش را ندارد نیاز نداریم.

- ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با دبیر شورای سیاست گزاری عفاف و حجاب کشور، ضمن بیان اینکه بنده وقتی می خواهم در این خصوص کاری انجام دهم از نظر اداری طرف من خود را قانونا موظف نمی داند، گفت: اگر در مرحله اول مدیران نسبت به بحث عفاف و حجاب وظیفه خود را انجام دهند، در مرحله دوم که در کف میدان است کار را مساجد و بسیج انجام می دهند اما در قسمت اول 33 ارگان داریم بدون مسئول بالادستی که بتوان به او اختیارات کافی را تفویض و سپس از او کاستی ها را مطالبه کرد.

وی تصریح کرد: ما در ابتدا باید در هر استان و حتی سطح کشور یک نفر یا یک ارگان مسئول مشخص باشد که بقیه با آن هماهنگ شوند، این واضح شود بسیاری از مشکلات حل می شود مثلاً هم اکنون استانداری این جایگاه قانونی بالادستی ترین نهاد در امر عفاف و حجاب را دارد اما تلقی عمومی و حتی خود این مجموعه این نیست که آنها باید پاسخگوی وضع موجود باشند.

وی با یادآوری اینکه اگر بنا به تشکیل شورایی در وزارت کشور باشد، باید بقیه با آنکه این وزارتخانه مشخص می کند، هماهنگ شوند، لزوم مشخص شدن یک هماهنگ کننده و مسئول اصلی در این موضوع را با اهیمت دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که اراده انجام کار فرهنگی ندارد در فارس نیاز نداریم

مدیری که اراده انجام کار فرهنگی ندارد در فارس نیاز نداریم