مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-19اجتماعي

هواشناسی: 5 روز بارندگی در برخی نقاط کشور


تا پنجشنبه (1 مهر) در استان های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود - تا پنجشنبه (1 مهر) در استان های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در برخی استان های کشور طی پنج روز آینده خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تا پنجشنبه (1 مهر) در استان های ساحلی خزر در برخی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود، گفت: در همین مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب فارس در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت مورد انتظار است.

وی ادامه داد: این شرایط جوی امروز (28 شهریور) در خراسان شمالی نیز پیش بینی می شود همچنین خلیج فارس طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (29 تا 31 شهریور) مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (29 شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (30 شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی: 5 روز بارندگی در برخی نقاط کشور

هواشناسی: 5 روز بارندگی در برخی نقاط کشور