مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-19سياسي

ضرورت انتخاب استاندار فارس با رویکرد شجاعانه و انقلابی


شورای تبیین مواضع سازمان بسیج رسانه استان فارس طی بیانیه ای با پرداختن به موضوع انتخاب استاندار فارس به تبیین لازمه های این انتخاب حساس و مهم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج رسانه فارس به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم با تشکیل دولت مردمی که به حق طلیعه امید به حل مشکلات و روند توسعه کشور را در دل های مردم شریف و دلسوزان نظام و انقلاب روشن کرده است ، افکار عمومی در  استان پهناور فارس نیز منتظر تحقق و تشکیل این دولت در مقیاس استانی خویش و جاری و ساری شدن این تفکر در جای جای جغرافیای پهناور خاکی و نیز محدوده مدیریت خود است ! در این راستا آنچه مسلم است نخستین گام  در این مسیر انتخاب استاندار شایسته توانمند و  آشنا به امور و راس این شایستگی ها و توانمندی ها ، برخورداری از عالی ترین مراتب تعهد به تفکر انقلابی و جهادی است.

در حالی که در این ایام بحث انتخاب استاندار فارس به اصلی ترین بحث در استان تبدیل شده و افکار عمومی مردم متدین و دلسوزان انقلاب، منتظر انتخاب نماینده عالی دولت در فارس پهناور و کهن که به تعبیر رهبر فرزانه و حکیم و بصیرمان همیشه در قله است، متاسفانه شاهد برخی رفتارهای گروه ها و افراد خاص در این خصوص هستیم و بر این اساس لازم می دانیم نکات زیر را به استحضار مردم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتخاب استاندار فارس با رویکرد شجاعانه و انقلابی

ضرورت انتخاب استاندار فارس با رویکرد شجاعانه و انقلابی